12 hours until deadline...

efter ännu en 12 timmars intensiv akademisk dag är det nu kväller igen... vi har ätit tacos soppa som jag slängde ihop och Malin bakade halvnytto scones..gott var det iaf å lilla Anna diska så fint efter oss.. nu har vi i allafall jobbat igenom vårt arbete 1000ggr känns det som så nu skickar Anna in det vilken sekund som helst nu...cirka 12 timmar kvar tills deadline på arbetet.. nu är det bara att slänga ihop en snyggpresentation med ett proffsigt charmig säljsnack..men det löser sig alltid...vi e ju naturbegåvningar;) 

 

Märks att det va fullmåne i natt och i dag ..har sovit tok dåligt...saknar att inte behöva sova ensam oxå.. så gick upp och tvinga linus sova med mig i natt ..:P 
Men som sagt åker ju hem till Västerås på måndag så nästa vecka får jag mer titta-på -tv-innan-man ska-sova-sällskap... 

Om två dagar kommer Emma å Carro..weeii ser verkligen fram emot den här helgen !

Ska eventuellt även vara hårmodell till en handbollskompis a.k.a min frisör.. ska bli spännande ska träffa Linneá på måndag och höra vad som är tänkt...

Nu är det kvälls te som gäller och träna in en snyggpresentation och sen e det bara att sussa kvar vilket absolut behövs eftersom sömnen har får lida denna vecka... 

I morgon är det fredag...finally!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0