Visst är det fantastisk, jag har sug på allt!!!

måste blogga igen i dag för nu skuttar det syftningsfel grodor överallt här! 

Anna tillkänna ger efter vårt kvällste som var mikronära att bli cosmopolitans istället men vi hade ingen lime hemma så .. å så gick anna  å duscha...dålig still!
Anna avslöjar att hon har cravings för Ben & Jerrys glass, jag säger att jag har aldrig vara någon glassfantast, när malin säger att jo det e hon iaf.
Anna säger att "ja men då får vi ta en cosmo, Ben & Jerry och popcorn kväll då , ...vi fortsätter prata om att de finns saker som är godare när malin utbrister "Men det är ju fantastiskt! Jag är ju fantast på allt! Jag är sugen på allt, visste e det fanastiskt!

Nu är det dubbel avsnitt av the big bang thoey...I LOVE IT!
Så underhållande sjukt roligt..älskar Sheldon!

Nu har vi fixat naglarna och kommit fram till att en perfekt nagellacks pensel kan göra stora under för båe naglar och sinne!!!

Jag har sko abstinens!!!

skippa det där icke värdiga skorna (dvs de utan klackar) så skulle ja kunna dö lycklig med resten ;P



Kommentarer
Postat av: Anna*

Sorry då, men vi hade faktiskt ingen lime hemma ;p Vi får se till att skaffa det imorgon så jäklar kan det bli cosmopolitan ;)

2010-11-04 @ 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0