Vilket packet!

japp då var de sista inlämnat och presenterat på den första kursen på Örebros Universitet och handelshögskola, en 15 hp kurs på avancerad nivå : Ledarskapets identitet och prefessionalitet.
Annorlunda kurs för att hålla det kort.

Hursomhelst... vi har vart trötta som små hummlor som surrat för mycket.. och för vi satt uppe och kolla på The big bang thoery i natt till 1-2 nånting..
Så nu e kursen slut och vi har tagit det mest lugnt på eftermiddagen..Anna å jag traskalite inne i stan medans Malin var hos Sören-Frisören och klippte och färga håret... När vi kom hem och väntat in Malin bar det iväg till Ica för hämta diverse packet...Jag hade fått ett spännande packet som visade sig vara från min underbara söta lilla Mor som skickade en gullig lapp som värmde gott å lockade fram lite fniss.

Med en tidning, en påse kattmat till Linus, en chokladkaka med röd chilli choklad och en skrap lott.
Det bästa var i slutet av medelande där min mor skriver P.S Chokladen passa perfekt och utmärkt till rödvin!!!

Vilken underbar mor va!!!
och så rätt hon har den där chokladen e grym att riva ner i en espresso eller till rödvin som lilla mamma sa;) Och som alla vet...Mammor har alltid rätt!

Nu har vi ätit en underbart till lagad Fläskfilégryta med granatäpplesallad och lite rajta som va kvar från igår och en brödbit till...och röd vin ..dock BBX rödvin men det får vi allt nöja oss med..(för tillfället iaf;) Nu e det rödvin och paradise hotell som gäller sen får vi se vart vår spontanitet tar oss...

I morgon ska jag sova lääängeee iaf till lunch ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0