ikväll...

..ska jag blogga..men nu ska jag frysa och tvinga Linus att gosa mig varm...att vi bor i en lägenhetn med en ständig vindhastiget på 7m/sek gör det ju inte bättre ..och att jag tappat både näsa och fingrar någonstans mellan öster och universitete i Örebro...ahh livet leker speciellt på iskalla måndagar;) 

 

varför bor jag i Sverige när jag hatar att ferysa, hatar kylan.. gillar bara vintermånaderna bakom stängda fösnter,dörrar och framför en varm brasa.. blir till att bryta upp parketen och börja värma sig ..;)



this is how i want to live.. nära en tropisk strand med färskannanas och drinkar att tillgå 24-7 och utan att behöva tänka på vad vantar,jacka och tjocka skor är... mitt störst aproblem ska varaatt AC gör att det blir för kallt i rummet..

wooaaa har ju rest varje vinter till tropisk värme nu ett X antal år men i årblir det inget sånt..:S Det är inte ens 1 år sen jag va i Cancún eller varma Afrika..vill tbx...



men måste få med mig massa vänner i flytten...kanske att man skulle satsa på att bli frilansande drink provare...:P



nej det får bli Rio nästa..Peru och Inca staden...och äta kött i Argentina..*khaa* 



nehe nu ska jag frysa effektivt här med en kopp te eller något och kanske en film.. ha ångest över att nya kursen Organiseringen dynamik är i gång med 37962 olika Moment.. och att man alltid får vänta för länge på kurslitterturen...

Blir nog lite mer effektivt bloggande om helgen i kväll skulle jag tro..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0