Denna dag kommer gå till historien...

..som dagen då jag inte gjort någonting som e värt att komma ihåg eller ens går att komma ihåg...jag skulle nog kunna gissa mig till att jag drack kaffe framför våra bästa år...kolla på Paradise Hotell och det e väl ungefär det ...en vanlig höstvardag med andra ord..en kort luftnings promenad vid lunch och lite mer kaffe..de vanliga rutinerna...

Idag har jag verkligen insett något jobbigt...att både min stickning och mitt gameboy är kvar i västerås vilket är otroligt dumt etftersom mina fingrar har damp... och vill sysselsättas framför TVn...så vi bestämde oss att vi skulle väl fixa naglarna som alltid.. så vi plocka fram lite nagellack..vart väl en 50-tal olika färger och nyanser och för att roa oss lite så fick jag & Anna välja färg till Malin= En brun rostig klittrig färg...
Anna och Malin valde neon lila till mig och Jag och Malin valde en super silvrig silver färg åt Anna..med andra ord valde vi färger till varandra vi aldrig skulle valt till oss själva...


Iochmed att man aldrig får saker när man behöver dem av adlibris så har dagen blivit väldigt platt.. vi har läst det vi hittat ut boken på internet och finns och läsa på internet så har dagen mest gått åt till att ...inte göra något..druckit en doppio doppio espresso..dvs 2 st dubbel espresso eller 4 enkla...

..så dagen har gått åt till att dammsuga, köpa mjölk med Malin..fixat naglarn.. strosat runt i lägenheten i mjukiskäder och en riktigt städfrisyr som efter några timmar komaställning i soffan mer ser ut som en hocky frilla och ett pajas ansikte..det e det värsta med att bara "gå hemma" man går ner sig så farigt mycket..man blir bekväm och genomskinlig med frisyrer som inte ens finns på kartan längre

...jag har däremot ringt min syster och fick höra att hennes "stulna" jobbmobil har hittat hem...till frysen..japp hon hitta dem ihop med ett paket ärtor i frysen.. det tyckte jag va kul..mindre kul för henne dock..
Men även o denna dagen är bortslängd och borde tagits om hand om bättre ..vi har pluggat det vi kan trots att jag vakna av att Malin just vaknat å insett att klockan va 11:40 dvs Våra Bästa år rond två börjat...å vi sovit bort massa tid men ändå hunnit läsa som sagt så säger jag som en viss Herr Hellström...

"Visst känns det fint att va vid liv en dag till?
Visst känns det fint nu, Hurricane?
Åh, Hurricane
Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig
Alla talar om dig, Hurricane, åh Hurricane
Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig"

Men i morgon är det fredag och vi har troligvis fått tag i antingen en kopierad bok eller ett orginal så sen blir det att plugga hela fredag-måndag...*jippijeeey*
Hoppas för adlibris skulle att våra böcker kommit innan tisdag iaf då vi behöver nästa bok till den veckans uppgift...hatar sveriges jävla bokförsäljar sidor som tar sån jävla tid på sig..när man kan beställa kläder från Nelly och få dem inom 72 timmar och då e det olika färger, modeller och storlekar..nu ska de plocka ihop 2 böcker som bara finns i en modell, storlek och färg..HELT OTROLIGT...effektiviser och tänk service minded förtusan..*morr*

Dessa små raringar skulle inte alls passa illa in i min lilla skofamilj/släkt.. men har hellre ett par svarta så ..

svart e ju lite mer praktisk än vitt.. + lättare och snyggare att matcha...

nehe nu ska jag dricka min pepsi Max... jag älskar pepsi max..ska nog blogga om det så mycket älskar jag det ;)
Nu ska jag leta fram min katt och hitta på nå mer onödigt...om jag orka skulle jag spela lite Wii på balans borden men .. om jag ändå har lekt luffare heladagen så kan jag väl fortsätta med det.. börjar ju dessutom bli bra på det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0